OPTIMALIZACE STRÁNEK

Optimalizace webových stránek, jak po technické, tak obsahové stránce v kombinaci s kvalitními zpětnými odkazy, pomůže zlepšit pozice stránek ve vyhledávačích a zvýšit tak návštěvnost stránek z přirozených výsledků vyhledávání na internetu.

Jak se dostat na první stránku Googlu

Internetový vyhledávač google, světová i česká jednička ve vyhledávání vyhodnocuje při hledání a následném zobrazení stránek více jak 200 kriterií a jejich kombinací, tak aby ve výsledcích vyhledávání nabídl relevantní a obsahově kvalitní stránky. 

Optimalizaci webových stránek  můžeme rozdělit do tří skupin:

  • semantika webu – optimalizace technické části a struktury webových stránek, je základní podmínkou pro získání lepších pozic ve výsledcích vyhledávání
  • copywriting –  kvalitní a relevantní obsah, texty na webových stránkách, musí být zajímavé hlavně pro návštěvníky webu, struktura textů a použití klíčových slov, je však pro web copywriting  specifická a má vliv nejen na umístění stránek v internetových vyhledávačích, ale i na proměně návštěvníka stránek v zákazníka, 
  • zpětné odkazy  – vliv na umístění stránek ve vyhledávačích má kvalita, tématická příbuznost a množství zpětných odkazů na vaše stránky na internetu
 
Co dalšího rozhoduje o lepší pozici ve vyhledávačích: kvalitní obsah shodný s klíčovými slovy,  klíčová slova v URL adrese, klíčová slova v titulcích a v textu, kvalita a rozsah tématu, síla domény, počet a kvalita externích odkazů, míra opuštění stránky atd.  

Jak probíhá optimalizace webu

Abychom mohli správně a efektivně optimalizovat webové stránky potřebujeme vědět informace o poskytovaných službách či produktu, jaký máme cíl, kdo jsou vaši zákazníci, jejich chování a používaný jazyk. Na základě těchto informací můžeme navrhnout a realizovat jednotlivé kroky optimalizace, které průběžně sledujeme, vyhodnocujeme a případně upravujeme.

  • konzultace – zjištění informací o produktu či službách, vyjasnění záměrů a cílů, očekávaný efekt 
  • analýza webu – zjištění aktuálního stavu, jeho vyhodnocení a návrh změn  
  • analýza klíčových slov – zjištění vhodných a relevantních klíčových slov  
  • úprava technických částí webu – úprava URL adres, nadpisů, vnitřní prolinkování  
  • úprava struktury webu  – vytvoření struktury vycházející z klíčových slov a cílů
  • vytvoření kvalitního obsahu – kvalitní obsah se smysluplným provázání mezio stránkami s ohledem na klíčová slova 
  • budování zpětných odkazů – vytváření kvalitních zpětných odkazů

Chcete přivést na váš web více relevantních návštěvníků?

Chcete získat více poptávek?

Napište nám na info@ceskawebova.cz, nebo použijte formulář níže, během dne se Vám ozveme.