Optimalizace pro vyhledávače – SEO

Optimalizace pro vyhledávače, zlepší pozici stránek ve výsledcích vyhledávání.

SEO optimalizace webových stránek, jak po technické, tak obsahové stránce v kombinaci s kvalitními zpětnými odkazy, pomůže zlepšit pozice stránek ve vyhledávačích a zvýšit tak návštěvnost stránek z přirozených výsledků vyhledávání na internetu.

Základní skupiny optimalizace pro vyhledávače

Internetový vyhledávač google, světová i česká jednička ve vyhledávání vyhodnocuje při hledání a následném zobrazení stránek více jak 200 kriterií a jejich kombinací, tak aby ve výsledcích vyhledávání nabídl relevantní a obsahově kvalitní stránky. Základní okruhy můžeme rozdělit do tří skupin:

  • semantika webu – optimalizace technické části a struktury webových stránek, je základní podmínkou pro získání lepších pozic ve výsledcích vyhledávání
  • copywriting –  texty na webových stránkách, musí být zajímavé hlavně pro návštěvníky webu, struktura textů a použití klíčových slov, je však pro web copywriting  specifická a má vliv nejen na umístění stránek v internetových vyhledávačích, ale i na proměně návštěvníka stránek v zákazníka
  • zpětné odkazy  – vliv na umístění stránek ve vyhledávačích má kvalita, tématická příbuznost a množství zpětných odkazů na vaše stránky na internetu

 Postup optimalizace webových stránek

Abychom mohli správně a efektivně nastavit všechny prvky, napsat vhodné texty a pomoci budovat kvalitní zpětné odkazy, potřebujeme k tomu informace, jak ze strany zákazníka tak ze strany uživatelů.

Potřebujeme informace o poskytovaných službách či produktu, čím detailnější, tím lépe, záměr a cíl, ke kterému máme směřovat. Následně potřebujeme znát chování a používaný jazyk zákazníků. Na základě těchto informací můžeme navrhnout a realizovat jednotlivé kroky optimalizace, které průběžně sledujeme, vyhodnocujeme a případně upravujeme.

  • Konzultace – zjištění informací o produktu či službách, záměr a cíl, očekávaný efekt
  • SEO analýzu – zjištění aktuálního stavu, jeho vyhodnocení a návrh změn, pro tuto analýzu je nutné také web propojit s analytickými nástroji Google Analytics a Google Webmaster Tools
  • analýza klíčových slov – zjištění vhodných slov a následný výběr nejvhodnějších s ohledem na jejich hledanost a míru konkurence, zjištění aktuální pozice na vybraná klíčová slova u již existujících webů
  • návrh a provedení změn – úprava technických částí webu
    • úprava struktury webu
    • web copywriting
    • budování zpětných odkazů
  • nastavení a vyhodnocení – Gogle Analytics a Webmasters Tools
  • měření a optimalizování výsledků – pravidelné analýzy stránek, průběžné doplňovaní informací, textů, zpětných odkazů

Cena optimalizace pro vyhledávače

Cena optimalizace webu u nás začíná na 1500 Kč pro malé weby a obsahuje všechny výše zmíněné prvky.

Přesnou cenu za optimalizaci vašeho webu, vám však vždy musíme spočítat na míru, závisí totiž na faktorech jako je rozsah webu, jeho aktuální stav, počet klíčových slov, míra konkurence tématu a dalších prvcích a je stanovena vždy s ohledem na konkrétní web a náročnost optimalizace. Stačí nám odeslat poptávkový formulář níže, nebo zavolat, obratem vám sdělíme přesnou cenu za optimalizaci.

Nedokážeme ovlivnit zda je váš produkt, nebo služba konkurenceschopný, nebo zajímavý pro zákazníky, pokud však ano, dokážeme ovlivnit počet zákazníků příchozích na váš web, nebo pomoci s přesvědčením o nákupu vaší služby. Cena za optimalizaci by se vám tak měla vždy vrátit zvýšením počtu zakázek nebo zákazníků.

Jak dlouho trvá optimalizace stránek

Základní nastavení některých parametrů u malých webů může být otázkou několika dnů, stejně jako analýza několika klíčových slov, nebo vytvoření textů pro několik stránek, obecně je, ale optimalizace pro vyhledávače dlouhodobý proces a je nutné počítat s tím, že její výsledky jsou patrné průběžně a až po nějákém čase, proto je někdy vhodné ji kombinovat s PPC reklamou, která má účinek okamžitý, zároveň je nutné pro udržení výsledků optimalizace pravidelně a průběžně vyhodnocovat a doplňovat obsahovou část webových stránek a zpětných odkazů na web.

 

Chcete zvýšit návštěvnost vašich stránek a přivést více zákazníků? Kontaktujte nás!

Zavolejte nám +420 602 836 031 , pošlete email info@ceskawebova.cz , nebo využijte kontaktní formulář , obratem se vám ozveme, doladíme detaily a pustíme se do toho.

Hvězdička * označuje pole která je nutné vyplnit